Tuesday, January 6, 2009

ANDA TANYA SAYA JAWAB - tag2

Entri ini bukanlah wajib untuk dibaca. Hanya sekadar malunaskan tanggungjawab yang telah diberi oleh yang men'tag'. Jadi, jika tidak berminat untuk membacanya, sudikanlah anda untuk ke entri yang lain.
Tag daripada Hafizan

1. Do you think you're hot?

Semestinya tidak sebab walaupun di sini tidak mempunyai musim salji, tapi ada musim hujan sampai banjir. Sehinggakan aku terpaksa fikir 10 kali samada nak mandi ataupun tak (rahsia nih).

2. Upload a favorite picture of you

3. Why do you like this picture?

Gambar ni membawa maksud yang mendalam bukan. Aku rasa anda semua pun tahu kan. Dan aku sememangna pencinta alam sekitar (^_^)

4. When was the last time you ate pizza?

Tak ingat bila. Tapi masa tu adalah cuti semester yang lepas (akak belanja) 5. The last song you listened to. Alamak..lama dah tak dengar lagu. Ermm..apa ya..errr..Be What You Want To Be by Darin

6. What are you doing right now besides this?

Sedang sibuk membuat dua kertas kerja. Satu kem kecmerlangan pelajar di Kuala Kangsar Perak dan satu lagi Ekspedisi Mendaki Gunung Jerai.

7. What name do you prefer besides yours?

Err…teringin nak ada ‘Prof. Di-Raja’ boleh tak?

8. People to tag.

Luqman
Damai
En. Yunus Badawi
Kariell
Tokei Kedai

9. Who is no.1?

Sahabat maya yang sudi menghantar e-mail untuk menegur kesilapan dalam entri blog dan berkongsi ilmu. Seorang penulis blog yang sarat dengan info tetapi begaya santai membuatkan aku tergelak tak berhenti.

10. No.3 is having relationship with?

Dengan isteri dia la semestinya kan. En.YB ni dah kahwin. Tapi, tak tahu la kan hehehe dan aku tumpang gembira atas kejayaan anak-anak dia yang pintar-pintar belaka.

11. Say something about no.5

Kawan satu UUM dengan aku, satu blok tapi lain kos, lain paras dan lain bilik. Suka sesuatu yang ‘futuristic’ dan senang bergaul dengan dia. Heh, jangan perasan lebih ye hehe..

12. How about no. 4?

Rajin melawat blog aku dan rajin juga menjerit dan memekik di blog aku (melalui shout box). Baru je kenal sebenarnya.

13. Who is no.2?

Sahabat maya juga yang mentag aku dan aku tag dia balik hehe..gurau je. Seorang yang berperwatakan lembut bagi aku dan bersesuaian dengan kerjaya dia (selanjutnya ada di jawapan tag seterusnya ye)

****************************************************************

Tag daripada Damai

Sesiapa yang kena tag, tulis 10 perkara berkenaan orang yang men'tag' dia..

1. Orangnya sedamai nama yang digunakan - sangat tenang dan sejuk bila bersahabat

2. Tak pernah tengok wajah Damai secara terang-terangan huhu

3. Bakal doktor - bahagian mana, tak berapa pasti

4. Belajar di Ukraine

5. Berumur 23 tahun hehe

6. Jantinanya adalah perempuan (banyak lagi nak kena taip ni)

7. Sangat mesra orangnya, sebab suka panggil orang 'sayang' (^_^)

8. Berasal daripada Semenyih, Selangor

9. Tak salah jika aku katakan Damai seorang yang merendah diri

10. Sangat selesa bersahabat dengan Damai

Orang yang kena tag kena tulis tentang dirinya..

Pulak dah. Ini dah macam kes sok sendiri ni hehe..Aku tulis yang teras je la ye..

1. Nama penuh Iliana binti Md amin

2. Tarikh lahir : 1 Julai 1986

3. Berasal daripada Segamat, Johor

4. Sekarang belajar di Universiti Utara Malaysia

5. Ambil jurusan Pentadbiran Perniagaan Pemasaran (B.Mktg)

6. Anak bongsu daripada tiga orang adik-beradik

7. Takut pada air dalam dan bola

8. Suka aktiviti lasak dan bermotivasi

9. Suka memandang sesuatu dari sudut yang positif (hehe..perasan dah ni)

10. Jangan pakai sangat cakap aku

p/s : mesti ragu-ragu untuk percaya semua senarai aku tu kan kuang-kuang-kuang

Senarai org yg akan di tag..

Hafizan - Faqiha - Suka Bebel - Farhana (alamak tak tahu la siapa lagi..)

6 comments:

Suka Bebel said...

apa kehal aku pun kena?nanti lah aku rajinkan diri.tapi aku leebih bekenan dengan tag nombor 1 tu sebab dah ramai yang tag aku menatang tu.hehe

Yunus Badawi said...

Bila saya senang dan tenang saya akan cuba jawab tag Prof Diraja e-leeyana ni ya.

e-leeyana said...

suka bebel :

hoh, lain org bg lain plk yg die nk jwb hehe..ok ok..boleh je...jawab ye jgn tak jwb...nak suruh k.elly jawab sekali pun boleh

e-leeyana said...

en.YB :

aduhhh~ terkena saya en.YB..itu kan 'jika boleh'..bak kata orang, cita-cita biar tinggi hehe

K-A!R-yL said...

tag kamO akan djwb dlm msa t'dkt

e-leeyana said...

chewahh...jawab ye jangan tak jawab..tapi, jangan paksa diri kalau bz..tiada markah pun untuk ini..jangan risau..sekadar suka-suka sahaja