Friday, September 5, 2008

HELLO KITTY HOTEL

hehehehe....aku tahu, sape2 je yg tgk ni mesti teringin nk pergi kn. tp yang kaum-kaum Adam tu, tak tahu la pulak kan mcam mana. Apa pun, jom kita tengok keindahan fantasi yang sudah pun menjadi realiti ini.....


mariiiiiii.......


Hotel ni, aku andaikan terletak di negara Jepun, iaitu negara tempat lahirnya Hello Kitty ni. Kepada sesiapa yang berada atau pernah berada di Jepun, keutamaan diberikan kepada sesiapa yang pernah menginap di hotel ni, tolong la tambah lagi info tentang hotel ni pada kami......
wahhhhh~ penuh dengan warna pink. pink lembut plak tu. sesuai untuk menenangkan fikiran. kepada sang kumbang yang alergy dgn warna pink tu, aisehhhh~ hilang satu kenikmatan dunia. habis semua aksesori dalam bilik ni adalah Hello Kitty. Cuba tengok kat gambar terakhir tu, yang ada makanan sedap-sadap tu.....hehehe....roti pun bentuk muka Hello Kitty.

Hahaaaaa...macam mana.....best kan....masukkanlah hotel ini, sebagai salah satu destinasi percutian anda.

6 comments:

tipah cute said...

hahahaha...aku nk g cni!!!!!!!
katne ni?

jejaka tampan said...

ait...pelayan die hello kitty gak ke? kalu pelayan tu cun, aku blh buat2 xnmpk je wane pink tu hahahaha

dina said...

wahh...mcm d alam maya

e-leeyana said...

adusss ader gak psgn ni
pelayan pn Hello Kitty tau (tp x ltk la kt blog)

Hafizan said...

bestnye ade hotel mcm nie.kalo la kat malaysia ade hotel mcm nie mesti seronok kn?

e-leeyana said...

hehehe mcm xpcaye kn...slalu org gah dgn bintang2....tp, dia amk jln lain yg bganda2 keunikkan utk tarik pengguna...tahniahhh!!!